امامزاده شاهزاده قاسم زرقان

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و رحمه الله و برکاته
یا باب الحوائج ، یا موسی ابن جعفر
امامزاده شاهزاده قاسم زرقان

زیارت امامزاده شاهزاده قاسم علیه السلام
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا السَّیِّدُ الشَهیدُ الزَّکِىُّ الطّاهِرُ الْوَلِىُّ وَالدّاعِى الْحَفِىُّ اَشْهَدُ اَنَّکَ قُلْتَ حَقّاً وَ نَطَقْتَ حَقّاً وَ صِدْقاً وَ دَعَوْتَ اِلى مَوْلاىَ وَ مَوْلاکَ عَلانِیَهً وَ سِرّاً، فازَ مُتَّبِعُکَ و َنَجى مُصَدِّقُکَ وَ خابَ وَ خَسِرَ مُکَذِّبُکَ وَالْمُتَخَلِّفُ عَنْکَ، اِشْهَدْ لى بِهذِهِ الشَّهادَهِ لاَکُونَ مِنَ الْفائِزینَ بِمَعْرِفَتِکَ وَ طاعَتِکَ وَ تَصْدیقِکَ وَ اتِّباعِکَ وَالسَّلامُ عَلَیْکَ یا سَیِّدى وَ ابْنَ سَیِّدى اَنْتَ بابُ اللّهِ الْمُؤْتى مِنْهُ وَ الْمَاْخُوذُ عَنْهُ ، اَتَیْتُکَ زائِراً وَ حاجاتى لَکَ مُسْتَوْدِعاً وَ ها اَنَا ذا اَسْتَوْدِعُکَ دینى وَ اَمانَتى وَ خَواتیمَ عَمَلى وَ جَوامِعَ اَمَلى اِلى مُنَتَهى اَجَلى اِن شاءالله.
َالسَّلامُ عَلَیْکَ یا شاهزاده قاسم وَ رَحْمَهُ اللّهِ وَبَرَکاتُهُ.
-----------------------------------------------------------------------
با نام خدا و عرض سلام خدمت عاشقان اهلبیت و زُوار محترم حضرت شاهزاده قاسم
ضمن قبولی طاعات و عبادات و زیارات شما خواهشمندیم عکسها و خاطرات و دلنوشته های خود را به ایمیل hodhodzar@gmail.com
صادقی ارسال فرمایید تا با نام شریف خودتان در سایت قرار گیرد
والسلام- خادم سایت : صادقی 09176112253
----------------------------------------------------------------------------
شماره حسابهای آستانه امامزاده شاهزاده قاسم – زرقان
تحت نظر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز،
جهت واریز هدایا و نذورات عاشقان اهلبیت علیهم السلام
امور عمرانی 4035-7017-9978-6037
امور فرهنگی 3920-7017-9978-6037
امور مدیریتی 4142-7017-9978-6037
نذور ضریح 3813-7017-9978-6037

طبقه بندی موضوعی
بنام خدا
🔹هر چند مقامات صهیونیستی درباره حمله به مراکز اقتصادی یا نظامی و هسته‌ای ایران زیاد لاف می‌زنند، اما در هر بار محاسبه، بیشتر متوجه می‌شوند که ممکن است چه پاسخ دردناکی را دریافت کنند.

🔻نتانیاهو چند روز قبل گفت: «ایران، بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد و ما پاسخ خواهیم داد. ایران در پشت ‌پرده تمامی حملات نقش دارد و ما بر این امر پایان خواهیم داد».
🔹وزیر دفاع اسرائیل هم گفت: ممکن است در نهایت سرنوشتی شبیه غزه یا بیروت در انتظار ایران باشد. نفتالی بنت نخست‌وزیر اسبق هم گفته است: «فرصت حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران همیشه به وجود نمی‌آید و نتانیاهو باید از این فرصت استفاده کند.».

🔻اسرائیل و حامیانش به خود دلداری می‌دهند که عملیات به شکل محدود انجام خواهند شد تا ایران تلافی نکند(!) لارا روزن خبرنگار آمریکایی از قول یک مقام اسرائیلی نوشت: «ما به حمله ایران پاسخ خواهیم داد. اما نه به گونه‌ای که جنگ همه‌جانبه آغاز شود». کانال ۱۳ اسرائیل هم ادعا کرد: اسرائیل به دنبال حمله به اهدافی است که آسیب برساند، اما منجر به جنگ همه‌جانبه نشود.»

🔹اما واقعیت این است که رژیم صهیونیستی نه به سادگی می‌تواند به تأسیسات مهم ایران دسترسی داشته باشد و نه راحت بگریزد و زیر آوار حملات ترکیبی ایران دفن نشود.

🔻در این زمینه روزنامه نیویورک تایمز می نویسد: آیا اسرائیلی‌ها می توانند سایت هسته‌ای ایران را بمباران کنند؟ تردیدهایی در مورد توانایی اسرائیل بدون کمک آمریکا وجود دارد. تأسیسات بسیار مستحکم حفر شده در کوه‌ها همچنان یک چالش بزرگ است... شاید ایران و متحدانش در پاسخ به حمله اسرائیل، به پالایشگاه‌های عربستان حمله کنند».
🔹تایمز اسرائیل هم گزارش داد: «چین آمریکا را تحت فشار گذاشته تا اسرائیل را تحت فشار بگذارد که به تأسیسات نفتی حمله نکند زیرا ممکن است قیمت نفت افزایش یابد».

🔻شبکه CNBC در گزارشی از نگرانی درباره نفت 200 دلاری خبر داده و نوشت: حمله به تأسیسات نفت ایران به راحتی قیمت هر بشکه نفت را به بیش از 200 دلار می‌رساند.

🔹یادآور می‌شود تعبیر «بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ» در سخنرانی نتانیاهو، ناظر به عملیات وعده صادق ۲ است و در مقایسه با طراحی‌های اصلی برای مجازات رژیم صهیونیستی، حکم کوه یخ عمیقی را دارد که تنها نوک آن نمایان شده است.
🔻این به قدری واضح است که مایک پمپئو (وزیرخارجه دولت ترامپ و رئیس اسبق سیا) اظهار کرد: ایران نیم میلیون (۵۰۰ هزار) موشک بالستیک دارد و این یعنی می‌تواند عملیات اخیر خود را ۲۵۰۰ بار تکرار کند و این غیر از انواع پهپاد و تسلیحات دیگرِ آنهاست.

🔹برخی منابع مطلع عنوان کرده‌اند که ده‌ها هدف راهبردی شامل تأسیسات اتمی، اقتصادی، گازی، نیروگاهی و زیرساختی رژیم صهیونیستی به ویژه در عمق حیفا و تل‌آویو و دیمونا، از سوی ایران هدفگذاری شده و مکانیسم ماشه بر آنها حاکم است.

🔻اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی می‌نویسد: دولت بایدن با پاسخ اسرائیل مخالف نیست، اما می‌خواهد حساب شده باشد. واشنگتن نگران پیامد این اقدام برای نیروهای آمریکایی است.
🔹در این باره ویلیام برنز رئیس سازمان سیا می گوید: باید توانایی‌های نظامی تهران را جدی گرفت. ما با خطر بسیار واقعی تشدید بیشتر درگیری‌های منطقه رو‌به‌رو هستیم. محاسبات نادرست می‌تواند به یک مارپیچ بدون پایان منجر شود.

🔻لئون پانه‌تا رئیس اسبق سیا و وزیر دفاع اسبق هم به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: ایران، پاسخ هر نوع حمله اسرائیل را خواهد داد. اگر اسرائیل حمله کند، احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار در منطقه وجود دارد. اسرائیل در ۷۰ سال گذشته، هرگز نتوانسته از طریق نظامی به اهدافش برسد.

🔹در همین زمینه، عبدالباری عطوان سردبیر رأی الیوم گفت: اسرائیل از لحاظ روانی فرو ریخته. ایران، حمله سختی به پایگاههای نظامی رژیم انجام داد و خلبان‌های ۳۵-F باید بدانند اگر حمله کنند پس از بازگشت، فرودگاهی در اسرائیل برای فرود سالم نخواهد ماند.

🔻جان مرشایمر نظریه‌پرداز آمریکایی هم تأکید کرد: "اگر اسرائیل حمله کند، ضربه بعدی ایران می‌تواند به فروپاشی اسرائیل بینجامد".

🔹اینها علاوه‌ بر تصاعد عملیات متحدان ایران علیه رژیم صهیونیستی است؛ چنان که محمدعلی الحوثی، عضو شورای سیاسی یمن تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در روزهای آینده با موشک‌های فراصوت هدف قرار گرفته می‌شود.

🔻موشک‌های فراصوت (هایپرسونیک) که در هفت دقیقه به عمق مناطق اشغالی می‌رسند و به شکل خوشه‌ای، اهداف را در هم می‌کوبند، فقط یکی از توانمندهای تهاجمی ایران است که در جبهه مقاومت هم در دسترس قرار گرفته است.
۰۳/۰۷/۱۹
Sadeghi Mohammad Hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی