امامزاده شاهزاده قاسم زرقان
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و رحمه الله و برکاته
بنام خدا
غزه مقاوم و مظلوم و بی پناه چیزی کم دارد : گریه بر حسین
و گریه بر حسین یعنی ظهور منجی و منتقم
غزه مهدی کم دارد
و حسین یعنی تقویت مقاومت
تحکیم اقتدار
امید به پیروزی حتمی
و انتظار منجی و منتقم
گریه بر اموات و شهدا روزی تمام می شود ولی گریه بر حسین و شهدایمان تا قیامت ادامه دارد، هر سال با شکوهتر....
حلقه مفقوده غزه حسین است
و حسین دیروز یعنی مهدی امروز و فردا
در نتیجه، حسین یعنی پیروزی و فتح آینده
حسین یعنی آرامش، اطمینان و امنیت
مهدی یعنی زندگی و عشق
والسلام
محمد حسین صادقی
Www.hodhodiran.ir
زرقان، فارس، ایران
تیرماه ۱۴۰۳ محرم ۱۴۴۶
In the name of god
The Resistant, oppressed and defenseless Gaza lacks something: crying over Imam Hussein
And crying over Hussein means the appearance of a savior and avenger
Gaza lacks Mahdi
And Hussein means strengthening the resistance
Consolidation of authority
Hope for a certain victory
And waiting for the savior and avenger
Crying over the dead and martyrs will end one day, but crying over Imam Hussain and our martyrs will continue until the Day of Judgment, more glorious every year...
The missing link of Gaza is Hussein
And Hossein of yesterday means Imam Mahdi of today and tomorrow
As a result, Hossein means victory and conquest of the future
Hossein means peace, assurance and security
Mahdi means life and love
Best luck and wishes
Mohammad Hossein Sadeghi
Abu hodhod
Www.hodhodiran.ir
Zarghan, Fars, Iran
July 1403 - Muharram 144
peace of mind
بسم الله الرحمن الرحیم
غزة المقاومة والمظلومة والأعزل ینقصها شیء: البکاء على الحسین
والبکاء على الحسین یعنی ظهور المنتقم
غزة تفتقد المهدی
والحسین یعنی تقویة المقاومة
توحید السلطة
الأمل فی تحقیق نصر مؤکد
و انتظار المنتقم
البکاء على القتلى والشهداء سینتهی یوماً ما، أما البکاء على الحسین وشهدائنا فسیستمر إلى یوم القیامة، کل عام وأمجد...
الحلقة المفقودة فی غزة هی الحسین
وحسین الأمس یعنی الإمام مهدی الیوم وغدا
ونتیجة لذلک، الحسین یعنی النصر وفتح المستقبل
حسین یعنی الصلح والأمن والطمأنینة
مهدی یعنی الحیاة و الحب
والسلام
محمد حسین صادقی
زرقان، فارس، إیران
Www.hodhodiran.ir
یولیو 1403 محرم 1446
بقیه در ادامه مطلب
هوالجمیل
شهادت هنر مردان خداست : امام خمینی رحمه الله علیه
اسامی شهدای گرانقدر هنرمند زرقان بر اساس زندگینامه ها و اطلاعات شخصی
1- شهید اسماعیل مؤذنی فرزند ابراهیم – شاعر – صاحب کتاب دیوان فاضل
تاریخ تولد : 10/8/1307 شماره شناسنامه: 2814 تاریخ شهادت: 7/10/1357 محل شهادت : شیراز
2 - شهید محمد جواد کاویانی – فرزند نعمت اله – خطاط – عکاس – هنرمند تئاتر
تاریخ تولد : 8/8/1338 شماره شناسنامه: 196 تاریخ شهادت: 2/1/1361 محل شهادت : منطقه فتح المبین - شوش
3 - شهید محمد علی گلمحمدی (جواد) – فرزند احمد - هنرمند تئاتر و سرود، مسئول تبلیغات
تاریخ تولد : 26/3/1339 شماره شناسنامه: 17 تاریخ شهادت: 25/12/1363 محل شهادت : شرق دجله
4 - شهید عباس کوهکن – فرزند صفر - هنرمند تئاتر
تاریخ تولد :29/10/1346 شماره شناسنامه:237 تاریخ شهادت: 23/3/1367 محل شهادت : شلمچه
5 - شهید محمد رضا آل طه – فرزند حسین - هنرمند تئاتر
تاریخ تولد : 24/8/1346 شماره شناسنامه: 174 تاریخ شهادت: 21/11/1364 محل شهادت : منطقه عملیاتی فاو
6 - شهید محمد حسین شیعه – فرزند رضا - هنرمند تئاتر
تاریخ تولد : 11/2/1347 شماره شناسنامه: 14 تاریخ شهادت: 5/10/1365 محل شهادت : اروند
7- شهید محمود بخشنده، تئاتر و سرود
8- شهید محمود همتی، تعزیه، خبرنگاری و عکاسی روزنامه کیهان
9- شهید ابوالفضل صادقی، مرشدی زورخانه جبهه شامل ضرب و آوازهای حماسی و عرفانی
10- شهید محمد کاظم پسندیده، تئاتر، سرود، آواز و تقلید صدا
11- شهید علی امینی، نوشتن قطعه ادبی، دکلمه و سرود
12- شهید وحید جعفری، تئاتر و سرود
13- شهید زریر ارسطو نژاد، نقاشی
14- شهید علی اکبر مقدم، تئاتر و سرود
15- شهید عبدالله مقدم، تئاتر و سرود
16- شهید سید محمود بهارلو، عکاسی
17- شهید محمد علی جعفری فرزند حسین، نقاشی
18- شهید رجبعلی زارع، خطاط
19- شهید دکتر حاج حسین فهیمی، فیلمساز، نویسنذه و کارگردان، عکاس و خطاط، مدیر امور هنری و تبلیغات
20-شهید کمال نصیرپور، قطعه ادبی، طراحی، نمایش و سرود
روحشان شاد و یادشان گرامی
والسلام - ارادتمند و ملتمس دعا : محمد حسین صادقی
بازنویس: اول تیر 1403
نیشابور- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از ثبت یاد روز ورود حضرت امام رضا(ع) به نیشابور و نقل حدیث سلسله الذهب در تقویم ملی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سیدآبادی اظهار کرد: تلاش و پیگیری سالها توسط مسئولان شهرستان، استان و کشور در خصوص ثبت دهم تیر یاد روز ورود حضرت امام رضا (علیهالسلام) به نیشابور و نقل حدیث سلسله الذهب به نتیجه رسید و امروز با دستور ریاست جمهوری اسلامی ایران برای درج در تقویم سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: بر اساس ماده واحده «تعیین مناسبتهای جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال ۱۴۰۳»، سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تعیین مناسبتهای جدید برای درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال ۱۴۰۳» که در جلسه ۸۸۹ مورخ ۱۴۰۲/۷/۱۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی بهتصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد.
وی بیان کرد: رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی به شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس ماده واحده مناسبتهای جدید جهت درج در متن و ضمیمه تقویم رسمی کشور در سال ۱۴۰۳ دستور درج سیزده مناسبت جدید به تقویم سال ۱۴۰۳ را صادر کرد.
سیدآبادی تصریح کرد: ثبت سه روز ملی شیخ فرید الدین عطار نیشابوری، حکیم عمر خیام نیشابوری و یاد روز ورود حضرت امام رضا (علیهالسلام) به نیشابور و نقل حدیث سلسه الذهب در تقویم کشور نقطه عطفی در تقویم فرهنگی ابر شهر ایران نیشابور است.
❤️🌹🇮🇷❤️🌹🌷✍️🕊️🇮🇷❤️🌹🙏🌷🇮🇷🌹🙏🙏✍️❤️❤️🇮🇷
این روایت را عالمانی همچون شیخ صدوق(وفات ۳۸۱ق) در کتابهای «توحید»[۱]، «الامالی»[۲]، «معانی الأخبار»[۳] و «عیون اخبار الرضا(ع)»،[۴] نیشابوری (وفات ۵۰۸ق) در «روضة الواعظین و بصیرة المتعظین»[۵] و طبری آملی(وفات ۵۳۳ق) در کتاب بشارة المصطفی لشیعة المرتضی[۶] با سند و الفاظ مختلف و مضمون واحد نقل کردهاند. البته شیخ طوسی(وفات ۴۶۰ق) در کتاب امالی مضمون این روایت را در دو روایت مختلف بدون جزء پایانی آن«بِشُرُوطِهَا وَ أَنَا مِنْ شُرُوطِهَا» نقل کرده است.[۷] برخی با توجه به اینکه این روایت از قرن سوم هجری قمری به بعد توسط افراد زیادی نقل شده است و احتمال توافق یا همدستی بر دروغ آن منتفی است، آن را روایت متواتر دانستهاند.[۸]
بنابر نقل شیخ صدوق در کتاب التوحید از اسحاق بن راهویه، وقتی امام رضا(ع) در سفر به خراسان به نیشابور رسید، پس از آنکه اراده کرد به سوی مأمون کوچ کند، مُحدِّثان جمع شدند، و عرض کردند:ای پسر پیغمبر(ص) از شهر ما تشریف میبرید و برای استفاده ما حدیثی بیان نمیفرمایید؟ پس از این تقاضا، حضرت سرش را از کجاوه بیرون آورد و فرمود:
«شنیدم از پدرم موسی بن جعفر(ع) که فرمود شنیدم از پدرم جعفر بن محمد(ع) که فرمود شنیدم از پدرم محمد بن علی(ع) که فرمود شنیدم از پدرم علی بن الحسین(ع) که فرمود شنیدم از پدرم حسین بن علی(ع) فرمود شنیدم از پدرم علی بن ابیطالب(ع) که فرمود شنیدم از رسول خدا(ص) که فرمود شنیدم از جبرئیل که گفت شنیدم از پروردگار عزّوجلّ فرمود: «کلمه «لا إِلهَ إِلَّا اللَّهُ» دژ و حصار من است. پس هر کس داخل دژ و حصار من شود، از عذاب من ایمن خواهد بود.» پس هنگامی که مَرکب حضرت حرکت کرد با صدای بلند فرمود: «با شروط آن و من خود یکی از آن شروط میباشم».[۹]